افزایش انفجاری فالوور با ورود به اکسپلور اینستاگرام در سال 2022
نوشته شده توسط : آتیلا احمدپور

ورود به اکسپلور اینستاگرام ورود به اکسپلور اینستاگرام

 

اگر در تلاش هستید که پست های پیجتان بازدید بیشتری دریافت کند اما ناموفق هستید برای شما دوستان عزیز یک ترفند خوب را در این مقاله میگم تا بعد از چند روز پست شما هم در اکسپلور قرار بگیرید

اکسپلور اینستاگرام چیست ؟

اکسپلور اینستاگرام (یا همان Explore اینستاگرام!) صفحه‌ای است که پست‌هایی از صفحات سراسر دنیای اینستاگرام (چه آن‌ها را فالو کرده باشید و چه نکرده باشید) را برایتان نمایش خواهد داد. این پست‌ها طبق فعالیت‌های قبلی شما انتخاب می‌شوند و از الگوریتم‌هایی که برای دنبال کردن فعالیت شما در اینستاگرام تعبیه شده است، پیروی می‌کنند؛ جایی که می‌توان گفت صادقانه‌ترین مکان در دنیای اینترنت به شمار می‌رود. البته این الگوریتم تنها به عملکرد شما وابسته نیست، بلکه فعالیت دوستان‌تان را نیز زیر نظر می‌گیرد.

اکسپلور اینستاگرام اکسپلور اینستاگرام

برای دسترسی به بخش اکسپلور ، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. پایین صفحه چند آیکن می‌بینید. آیکنی که به شکل ذره‌بین است و بین دو آیکن خانه و علامت + قرار دارد، همان بخش اکسپلور اینستاگرام است.

اکسپلور اینستاگرام  چیزی نیست که بخواهید فعال یا غیرفعالش کنید!

خیلی ها با اسم فعال کردن اکسپلور برای دیگران یا از آنها پول میگیرند و یا اینکه پیجشان را هک می کنند ، مراقب همچین آدم هایی باشید .

اکسپلور اینستاگرام نه حذف می شود نه قفل!

 

چرا سریع تر باید اقدام به حذف فالوورهای فیک اینستاگرام کنید؟

اجازه بدهید کمی هم در مورد مزایای حذف فالوور فیک در اینستاگرام صحبت کنیم. اگر می خواهید سریع تر رشد کنید و فالوورهای واقعی تان افزایش پیدا کند ابتدا باید فالوورهای فیک، غیر فعال و کم فعالیت پیج تان را حذف کنید. این مهمترین دلیلی است که باعث می شود سریع تر فالوورهای فیک پیج اینستاگرام تان را حذف کنید.

لینک ربات : خرید ربات حذف فالوور فیک

یکی از روش های فوق العاده برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام که الان خیلی روی بورس است ورود به اکسپلور است. با وارد شدن پست هایتان به اکسپلور رشد چشمگیری را از نظر بالا بردن فالوورها تجربه خواهید کرد. وارد شدن به اکسپلور یک جور تبلیغ هدفمند ولی کاملا رایگان است که خیلی از پیج های اینستاگرامی ازش بهرمند شده اند.

فالوور فیک اینستاگرام فالوور فیک اینستاگرام

 

یکی از فاکتورهای مهم ورود به اکسپلور از دید الگوریتم اینستاگرام میزان تعامل فالوورهای کل پیج با پست های منتشر شده است. مثلا اگر یک پیجی 10 هزار فالوور داشته باشد در 15 دقیقه اولی که پستی منتشر می کند باید 100 تا لایک و 50 تا کامنت بگیرد. این در حالت عادی است! اگر تعامل مثلا دو برابر این باشد ورود پست به اکسپلور حتمی است.

اما شما فرض کنید پیجی 10 کا فالوور دارد و 8 کای آن فیک یا به هر دلیلی غیر فعال هستند. در این صورت پست منتشر شده فقط به 2 هزار نفر نمایش داده می شود و این باعث می شود نرخ تعامل در آن پیج به شدت پایین باشد.

نرخ تعامل عالی پیج نرخ تعامل عالی پیج

 

این قضیه باعث می شود اگر تبلیغ هم کنید به امید اینکه فالوورهای واقعی و جدید وارد پیج تان شوند و فکر کنید همه چیز درست می شود اصلا اینطور نیست! قبل از هر چیز اول باید فالوورهای فیک تان را پاک کنید و سپس اقدام به جذب فالوور واقعی جدید کنید.

پیشنهاد میکنم این ویدیو را حتما ببنید : الگوریتم اکسپلور اینستاگرام چه طور کار می کند؟ | بهترین توضیح در سال 2022

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام چه طور کار می کند؟

الگوریتم اینستاگرام روز به روز در حال پیشرفت و هوشمندانه تر شدن است و به امکانات آن افزوده می شود. همانطور که قبلا گفتم، اینستاگرام با در نظر گرفتن واکنش هایی که شما روی پست هایی که در روز می بینید دارید متوجه علایق شما می شود.

البته این به منظور این نیست که محتوایی که در اکسپلور اینستاگرام می بینید صرفا علایق شماست! بله ممکن است علایق دوستان تان (کسانی که فالو کردید و شما را فالو کردند) هم باشد.

به همین خاطر ممکن است در اکسپلور خود پست هایی را ببینید که دوست نداشته باشید و چون فالوورهای شما آن ها را دوست دارند به شما نمایش داده می شود.

 

چگونه اکسپلور اینستاگرام را پاک کنیم؟

شاید شما هم به فکر حذف اکسپلور اینستاگرام هستید یا اینکه بخواهید اکسپلور اینستاگرام خود را پاک کنید. یکی از دلایلش این است که وقت تان را تلف می کند یا محتوای شلوغ آن برای شما آزار دهنده است. به خاطر همین هم به فکر بستن اکسپلور اینستاگرام خود هستید.

اکسپلور اینستاگرام نه حذف می شود نه قفل! اما می توانید محتوای آن را تغییر دهید و پست هایی که در آن می بینید مطابق میل شما باشد. در این صورت دیگر برای شما آزار دهنده نخواهد بود. در ادامه به شما می گویم که چطور اکسپلور اینستاگرام خود را پاکسازی کنید.

 

چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم؟

شاید شما هم به دنبال این سوال هستید که چگونه اکسپلور اینستاگرام را پاکسازی کنیم یا چگونه اکسپلور اینستاگرام را ریست کنیم؟ دکمه ای وجود ندارد که با زدن آن بتوانید محتوای اکسپلور اینستاگرام خود را تغییر دهید اما راه کارهایی وجود دارد که اگر از آن ها استفاده کنید در مدت زمان کوتاهی می توانید اکسپلور اینستاگرام خود را تغییر دهید.

اولین کاری که برای مدیریت اکسپلور اینستاگرام باید انجام دهید این است که پست هایی که در اکسپلور اینستاگرام می بینید و دوست ندارید را باز کنید و از سه نقطه بالا سمت راست گزینه Not interested In This Post را بزنید. درست مثل تصویر زیر:

تغییر اکسپلور اینستاگرام تغییر اکسپلور اینستاگرام

 

دومین کار برای تغییر پست های پیشنهادی اینستاگرام در اکسپلور خود این است که پست هایی که علاقه دارید را بیشتر ببینید و با آن ها در تعامل باشید. وقتی پستی که باب میل تان نیست را می بینید به سرعت از آن عبور کنید و بر عکس پست هایی را که دوست دارید را حتما لایک و سیو کنید. با این کار بعد از مدت کوتاهی محتوای اکسپلور شما طبق سلیقه شما می شود.

 

اکسپلور اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

به طور کلی اگر پست های شما وارد اکسپلور اینستاگرام شود

  • تعامل مخاطبان هدفمند شما با پیج تان بیشتر می شود
  • پست های شما بیشتر از حد ممکن دیده می شود
  • باعث افزایش فالوور پیج شما و قوی تر شدن برند شما خواهد شد
  • اگر محصولات و خدماتی برای فروش دارید هم قطعا فروشتان به طرز عجیبی افزایش پیدا می کند.
یکی از مهمترین مزیت های وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام نیاز نیتست هزینه ای را برای جذب فالوور  پرداخت کنید. چون به محض اینکه وارد اکسپلور شوند بدون هیچ هزینه ای فالوورهایشان روز به روز افزایش پیدا می کنند.

 

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟

 

خب بریم سراغ اصل مطلب یعنی وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام و افزایش فالوور رایگان و واقعی! تا اینجا بیشتر در مورد حاشیه های اکسپلور صحبت کردم ولی الان وقت این رسیده که به سوال مهم و پرتکرار چیکار کنم پستم بره تو اکسپلور تا سیل عظیمی از مخاطبان هدف وارد پیجم بشن جواب بدهم.

شاید پیش خود بگویید پست هایی که در اکسپلور دیده می شوند کاملا شانسی وارد اکسپلور شدند و هیچ معیار خاصی برای این کار وجود ندارد. بعضی ها هم عقیده دارند پیج های خیلی بزرگی که فالوورهای زیاد دارند و قدیمی هم هستند شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور دارند. در صورتی که اصلا اینطور نیست! نه شانسی است و نه به قدمت و اعتبار پیج ربط دارد. پس داستان چیه؟ داستان اینه که الگوریتم اینستاگرام اصلا اونجوری که شما فکر می کنید نیست.

قبلا در مورد الگوریتم اینستاگرام و نحوه چیدمان محتوای درون اکسپلور برای مخاطبان صحبت کردم. اما الان قصد دارم در مورد الگوریتم ورود به اکسپلور اینستاگرام برای پیج های بیزنسی و کسانی که دوست دارند پست هایشان وارد اکسپلور شود صحبت کنم. پس در ادامه همراه من باشید.

 

بهینه سازی اکسپلور اینستاگرام

قبل از هر چیز باید اکسپلور اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید. منظورم اکانت بیزنسی یا اکانت کاری خودتان است. (تو اکانت شخص تون هر کاری دوست دارید انجام بدید) اکسپلور اینستاگرام خودتان باید پست هایی را به شما نشان دهد که دقیقا مطابق با حوزه کاری پیج تان است. این اولین و مهم ترین نکته قبل از ورود به اکسپلور است.

دلیلش هم این است که اینستاگرام متوجه حوزه فعالیت شما می شود و شانس وارد شدن پست های شما در اکسپلور نیز افزایش پیدا می کند.

قبلا در همین مقاله در مورد نحوه پاکسازی و تغییر محتوای پست ها در اکسپلور صحبت کردم و 2 راه کار خوب و کوتاه مدت به شما گفتم که حتما باید ازش استفاده کنید.

 

عنوان و کاور جذاب راز اصلی ورود به اکسپلور

یادم رفت این را به شما بگویم. همه پست ها به صورت پیشفرض وارد اکسپلور می شوند اما همه شون ماندگار نیستند! خب این یعنی چیه؟ یعنی اینکه هر پستی که در اینستاگرام منتشر می شود در اکسپلور هم دیده می شود اما اگر جذابیتی نداشته باشد سریع از اکسپلور بیرون می رود.

الگوریتم اینستاگرام پست ها را هنگام انتشار به چند نفری در اکسپلور نشان می دهد. اگر واکنش های نسبت به آن پست کم بود در اکسپلور افراد دیگر به هیچ وجه نشان داده نمی شود.

یکی از مهمترین عواملی که ممکن است پست های شما را در اکسپلور ماندگار کند انتخاب عنوان و کاور جذاب برای پست است. اگر همین حالا به پست های داخل اکسپلور خود توجه کنید حداقل 70 درصد از محتوای اکسپلور شما را پست هایی با عناوین جذاب (البته زرد) تشکیل داده اند.

پست هایی که قابل ذخیره شدن باشند منتشر کنید

یکی از مهمترین معیارهای اینستاگرام برای بردن پست ها در اکسپلور اینستاگرام تعداد سیو یا ذخیره پست است. اگر پست شما در مدت زمان کوتاهی از انتشارش سیوهای زیادی بگیرد احتمال وارد شدن پست تان به اکسپلور به شدت بالا می رود.

سعی کنید از پست هایی استفاده کنید که مردم مجبور باشند ذخیره اش کنند. مثلا اگر آشپزی آموزش می دهید سعی کنید دستور پخت غذا را فقط در یک اسلاید و به قدری سریع بگید که مخاطبان تان مجبور باشند چندین بار آن را ببینند تا متوجه اش شوند. به همین دلیل مجبوراند ذخیره اش کنند تا وقتی لازم شد باز هم ببینند.

یکی از بهترین مدل های پست ها در اینستاگرام که سیو بالایی هم می گیرد پست های چک لیستی یا آموزش چند مرحله ای است. اگر دوست دارید پست هاتون زیاد ذخیره شود حتما از این مدل پست ها استفاده کنید.

در نهایت از مخاطبان خود بخواهید تا پست شما را حتما ذخیره کنند. طبق تحقیقات انجام شده درخواست از مخاطبان تان احتمال اینکه کاری که شما می خواهید را انجام  دهند تا 30 درصد افزایش می دهد.

پست های کامنت گیر منتشر کنید

تعداد کامنت ها نیز مانند مورد قبلی یعنی ذخیره پست بسیار مهم است. به جرات می توان گفت اگر تعداد سیوها و کامنت های یک پست از تعداد معمول بالاتر باشد ورود پست شما به اکسپلور رد خود ندارد!

سعی کنید پست هایی منتشر کنید که افراد، اشتیاق بیشتری برای درج کامنت داشته باشند. مثلا پست خود را کامل نگیرید و در انتها از مخاطبان خود بخواهید ادامه مطلب را آن ها بگویند. مثلا 5 مورد از ترفندهای اینستاگرام را شما بگویند و 2 مورد دیگر را از مخاطبان تان بخواهید در کامنت ها بگذارند.

یا دقیقا مثل مورد قبلی درخواست کنید. البته کامنت چون توسط افراد دیگر دیده می شودافراد کمتری راغب هستند تا نظرشان را کمنت کنند. این روش هم دیگر جواب نمی دهد.

از تصاویر ترند در کاور پست تان استفاده کنید

یکی از راه های وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام این است که از تصاویر افراد معروف و ترند در کاور پست تان استفاده کنید. مثلا فرض کنید الان آقای مهران مدیری خیلی ترند است و اخبار مربوط به ایشان توی فضای مجازی خیلی زیاد است.

مثلا اکسپلور هم باز می کنید نصف پست ها در مورد مهران مدیری است. به همین دلیل اینستاگرام چهره مهران مدیری را به عنوان یک فرد معروف و ترند شناخته است. نکته مهم دقیقا همینجاست! اگر شما پستی در ارتباط با مهران مدیری منتشر کنید و روی کاور پست تان عکس او را قرار دهید اینستاگرام فکر می کند پست شما هم جزء پست های پرطرفدار است و بدون داشتن تعامل بالا آن را به اکسپلور می فرستد. این راز ورود به اکسپلور است که کسی به شما نمی گوید!

توقف روی پست هایتان را بالا ببرید

یکی از مهمترین عوامل برای این که پست های شما وارد اکسپلور اینستاگرام شود توقف بیننده ها روی پست های شماست. باید کاری کنید که مخاطبان تان (چه فالوورهای شما چه کسانی که از اکسپلور می آیند) روی پست های شما متوقف شوند. مثلا ویدیوی شما را چندین بار ببینند یا حداقل یک بار کامل تا آخر ببینند. این برای اینستاگرام به شدت مهم است. چرا که اینستاگرام به پیج هایی بها می دهد که محتوایی منتشر می کنند تا مردم بیشتری را درگیر کنند و مدت زمان ماندگاری شان در اینستاگرام بالا برود.

قلاب اول ویدیو به شدت مهم است. باید ابتدای ویدیو یک شوکی به مخاطب وارد کنید تا علاقه مند به دیدن ویدیو تا آخر شود. البته منظور این نیست که فقط توی ویدیوها باید قلاب داشته باشید! فرقی نمی کند در هر مدل پستی که توی اینستاگرام منتشر می کنید قلاب اولش خیلی مهم است.

 

استفاده از زیر نویس در ویدیوها نیز به بیشتر دیده شدن آن ها کمک بسیاری می کند. داشتن زیر نویس در ویدیوها باعث می شود که مخاطب ناخودآگاه همراه زیر نویس به دیدن کامل ویدیو بنشیند.

ترفند بعدی برای توقف بیشتر روی محتواها این است که مسابقه برگزار کنید. مسابقاتی از جنس افزایش تعامل برگزار کنید. مثلا موضوع مسابقه را طوری طراحی کنید که کاربر مجبور باشد چندین بار ویدیوی شما را ببیند. مثلا می توانید به این هم اشاره کنید که جواب مسابقه توی اسلاید 3 و 4 توضیح داده شده است. حال اگر سوال مسابقه کمی انحرافی باشد کاربران مجبورند چند بار اسلاید 3 و 4 را ببینند و این باعث افزایش ماندگاری کاربران روی پست شما می شود.

فیلم آموزشی : ویدیوی آموزشی چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟ | شگفت انگیز ترین راه

 

5 نکته برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

 
1) وقتی فالوئرهایتان آنلاین هستند محتوا منتشر کنید

این نکته شماره یک است، چون از همه ساده‌تر است. الگوریتم اینستاگرام پست‌های جدید را هنوز هم به فالوئرهایتان نشان می‌دهد.

کسب تعامل با فالوورهایتان اولین قدم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام است.

آنالیز اینستاگرام را چک کنید و بهترین زمان برای انتشار محتوا را بر اساس آنلاین بودن فالوورهایتان را مشاهده کنید.

آنالیز اینستاگرام برای ورود به اکسپلور اینستاگرام آنالیز اینستاگرام برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

 

نکته مهم : اگر فالوورهایتان در ساعتی آنلاین هستند که شما نیستید، محتوای مورد نظر خود را زمان‌بندی کنید تا در ساعت مورد نظر منتشر شود.
2) از پست‌های با تعامل بالا در اکسپلور بی‌آموزید

اگر اکانت‌های مربوط به حوزه کاری خود را دنیال می‌کنید؛ قطعا بهترین نمونه از آنها را در اکسپلور دیده‌اید.

شما با مشاهده دقیق عملکرد آنها، به چیزی که مخاطبان آینده شما دوست دارند ببینند ، پی خواهید برد.

با اینکه لایک در برخی کشورها دیگر نمایش داده نمی‌شود اما هنوز هم می‌توان پست‌های با تعامل بالا را تشخیص داد. مثلا اگر پستی در اکسپلور می‌بینید که هیچ علاقه‌ای به آن ندارید و یا اشتراکی با شما ندارد؛ مطمئن باشید که لایک بالایی داشته است.

3) به آنالیز توجه ویژه داشته باشید

به کارهایی که در حال حاضر انجام می‌دهید و برای مخاطبانتان جذاب است، نگاهی بی‌اندازید.

ببینید که عکس‌های شما را بیشتر دوست دارند یا ویدیو‌هایتان را؟

محتوای سرگرم کننده را بیشتر می‌پسندند یا آموزشی؟

اگر بتواید مخاطبانتان را مجاب کنید تا پست‌هایتان را لایک کنند و کامنت برای آنها بگذارند، تعامل آنها به شما کمک می‌کند تا به اکسپلور اینستاگرام بروید.

4) استوری‌های چشم‌گیر برای متقاعد کردن مخاطبانتان منتشر کنید

هنوز همه کاربران استوری در اکسپلور را نمی‌بینند، اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

پس برای آن آماده باشید. اما چطوری؟

ویل روبن، مدیر محصول اینستاگرام در گفتگویی گفته است: الگوریتم اینستاگرام، ترجیحات مشخصی برای قرار دادن استوری در اکسپلور دارد.

مهم‌ترین پارامتر برای انتشار استوری در اینستاگرام، علاقه کاربران بر اساس استوری‌هایی است که از فالویینگ‌های خود دیده‌اند.

اما الگوریتم موارد زیر را نیز در الویت قرار می‌دهد:

• ویدیو. آنها بیشتر دیده می‌شوند چون به طور خودکار در اکسپلور پخش می‌شوند. اما هنوز کیفیت مهم است. یک عکس عالی بهتر از ویدیو متوسط عمل می‌کند.

• استوری‌هایی با تصویر چشم گیر و متن کمتر

• استوری‌هایی که به محتوای معمول صفحه شما نزدیک هستند

5) ویدیوهای طولانی (IGTV) منتشر کنید

آی جی تی وی فضای اختصاصی خود را دارد. (بالا سمت راست اکسپلور) هنوز IGTV در اینستاگرام به اندازه استوری محبوب و کاربردی نیست. اما اینستاگرام به شدت روی این بخش خود سرمایه گذاری کرده و در حال تبدیل آن به یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های خود است.

 

چند سوال مهم در مورد اکسپلور اینستاگرام

 

از کجا بفهمم رفتم اکسپلور؟

از قسمت Insight پست می توانید بفهمید که پست تان توی اکسپلور رفته یا نه. در این قسمت بخشی با عنوان Explore وجود دارد که اگر پست شما وارد اکسپلور شده باشد تعداد ورودی های آن را می نویسد.

اکسپلور اینستاگرام اکسپلور اینستاگرام

 

چیکار کنم پستم بره تو اکسپلور؟

دقیقا نکاتی که در این مقاله درباره وارد شدن پست ها به اکسپلور گفته شده را به دقت انجام دهید.

  • چرا تو اکسپلور نمیرم؟

علت اکسپلور نرفتن خیلی از پست ها یا اینکه از اکسپلور ورودی نمی گیرند جذاب نبودن آن هاست.

  • راز ورود به اکسپلور اینستاگرام چیه؟

راز اصلی وارد شدن پست ها به اکسپلور این است که باید تعامل با مخاطبان تان را افزایش دهید. در کنار این
قضیه جذاب بودن پست هم باعث می شود پست شما وارد اکسپلور شود و همان جا ماندگار شود.

  • آیا خرید بسته یا پکیج رفتن به اکسپلور اینستاگرام خوب است؟

به هیچ وجه سعی نکنید الگوریتم اینستاگرام را دور بزنید. این روش های شاید در کوتاه مدت جواب بدهد اما
به هیچ وجه ماندگار نیستند. چون الگوریتم اینستاگرام مدام در حال پیشرفت و هوشمندتر شدن است.

  • تعداد لایک برای رفتن به اکسپلور چقدر باید باشد؟

تعداد لایک پست برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام ملاک نیست! مهم تعداد سیو و کامنت های پست است که
باید در مدت زمان کوتاهی که پست منتشر می شود بالا باشد.





:: برچسب‌ها: اکسپلور اینستاگرام , راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام , صفر تا صد ورود به اکسپلور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: